Markette kırılan ürünü kim öder?
Mağazada kırılan ürünler Tüketiciler, mağazada yanlışlıkla kırdıkları ürünlerden sorumludur.
BİM bozuk ürün iadesi nasıl yapılır?
Müşterilerimiz satın aldıkları ürünü herhangi bir sebep göstermeden ve herhangi bir süre sınırı olmadan, fiş ve kredi kartı slipiyle birlikte en yakın BİM şubesine iade edebilirler. “Kalitemiz garantilidir” logomuz kuruluşumuzdan bu yana sloganımız olmuştur.
A101’de Kirilan ürünü kim öder?
Tüketici hukukuna göre, bir ürünün kasaya ulaşmadan önce kazara hasar görmesi durumunda sorumluluk ilgili firmaya veya markete aittir.
BİM marketlerinin sahibi kimdir?
Babası Mustafa Latif Topbaş’ın istifasının ardından BİM Birleşik Mağazalar yönetim kurulu başkanlığını devralan Mahmud Muhammed Topbaş’tan bahsediyoruz. Şimdi fahri başkanlığı üstlenen babasından öğrendikleriyle yoluna devam edeceğini söylüyor.
Kargoda kırılan ürünü kim öder?
6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu’nun 875. maddesine göre taşıyıcı, malların taşınmak üzere teslim alınmasından alıcıya teslimine kadar geçen sürede, malların kaybolmasından, hasara uğramasından veya gecikmesinden doğan her türlü zarardan sorumludur.
Aldığım ürünün fiyatı düştü ne yapabilirim?
Tüketici Başvuru Merkezi Onursal Başkanı Aydın Ağaoğlu, “Tüketici, 10 bin liraya aldığı beyaz eşyanın bir hafta sonra 7 bin liraya düştüğünü tespit ederse tüketici haklarını kullanabilir” dedi. “Tüketici, malın fiyatının düştüğünü 14 gün içinde ispat edip faturasıyla Tüketici Hakem Heyeti’ne başvurabilir” dedi.
BİM’den alınan ürün kaç gün içinde iade edilebilir?
BİM’de genel iade süresi satın alma tarihinden itibaren 14 gündür. Ancak bazı ürün kategorilerinde özel iade süreleri uygulanmaktadır.
BİM ürün şikayeti nereye yapılır?
Ayrıca herhangi bir BİM mağazasındaki müşteri hizmetleri bölümüne ulaşabilirsiniz. Mağaza personelinden yardım alabilir veya şikayetlerinizi iletebilirsiniz. Ayrıca BİM Müşteri Hizmetleri, mağazalar, şikayetler, personel, ürünler, tüketici hakları vb. konularda bilgi almak için 0850 254 4444 numaralı telefonu aramaktadır. Sorun olması durumunda telefonla destek sağlamaktadır.
Markette fişsiz iade olur mu?
Satın alma fişi/fatura olmasa bile tüketicinin iade hakkı vardır. Bu fişe eklenen mal için fatura veya benzeri belgenin iadesini talep edebilir; 3065 sayılı KDV Kanunu’nun 54 sayılı KDV tarhiyatı yürürlükten kaldırılmıştır.
Ürün kırık geldi ne yapmalıyım?
Ürünün kargo ambalajında veya üründe belirgin bir hasar, darbe veya kırılma tespit edilirse, kargo görevlisinin bir hasar değerlendirme raporu hazırlamasını sağlamalısınız. Kargo görevlilerinin hasarlı kargonun kayıtlarını tutması gerekir.
Kırılan ürün garanti kapsamına girer mi?
Ekran kırılması, ön cam çatlaması, iç ekran kırılması, telefona darbe gelmesi ve sıvı teması sonucu oluşan ekran hasarları telefon üreticileri tarafından tamamen kullanıcı hatası olarak değerlendirildiğinden garanti kapsamı dışında kalmaktadır.
A101 fişsiz iade kabul ediyor mu?
Mağazalarımızdan satın aldığınız ürünleri, A101 mağazalarından aldığınız fiş veya faturayı ibraz ederek koşulsuz iade edebilirsiniz.
BİM’in açılımı ne?
United Stores Inc. veya kısaca BİM, Türkiye merkezli bir indirim süpermarket zinciridir.
Mustafa Latif Topbaş’ın serveti ne kadar?
1,1 milyar ABD Doları (2024)Mustafa Latif Topbaş / Net Değer
BİM market boykot mu?
1995 yılında faaliyetlerine başlayan BİM United Stores Inc., bugün Türkiye organize perakende sektöründe güvenilir marka olarak en yüksek pazar payına sahip şirkettir. Boykot ediliyor mu? Hayır, Bim markası boykot edilmiyor!
Bozuk ürün iadesi nasıl yapılır?
Evet, satın alınan malın ayıplı olduğu ortaya çıkarsa tüketiciler, malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren iki yıl içinde iadesini, malın ayıpsız bir ürünle değiştirilmesini, ayıp oranında fiyat indirimi veya ücretsiz onarımını talep etme hakkına sahiptir. Tüketici dilediği hakkı kullanmakta serbesttir.
BİM kasa iade nasıl yapılır?
BİM müşterileri, satın aldıkları ürünleri en yakın şubemize fiş ve kredi kartı slipiyle başvurarak koşulsuz iade edebilirler.
Marketten alınan ürün iade edilir mi?
Mağazadan satın aldığınız ürünü, koşullar sağlandığı takdirde iade edebilirsiniz. Bazı mağazalar satın alınan ürünü 15 (on beş) gün içinde koşulsuz iade ederken, bazı mağazalar ürünü 7 ila 7 gün içinde iade eder ve bazıları da ürünü aynı gün koşulsuz iade eder.
Açılmış gıda iade edilir mi?
Sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayan ve tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan ürünlerde iade/değişim yapılmamaktadır.